Hold on tight

en blogg som sällan uppdateras. men ibland så sker det.

wooooohoooo onsdag REDAN!

Kategori: blogg

amen tja då !
redan onsdag & dagarna springer i väg.
gårdagen var det träning med fröken elise sen myskväll @ saras med girlsen  vilket var super mysigt. fint att dh är tillbaka och nästa vecka är även ub tillbaka. på onsdag drar vi iväg till stockholm för att kolla innebandy vad skulle annars vi i innebandyligan göra där typ ;) idag blir det träning med småtjejerna sen ska jag själv biffa mig lite. eftersom det inte är något greys idag får jag se var min kväll hamnar. nu önskar jag det vore sommar, så vet ni det med.

allt från detta inlägget.

ps. fan vad det jag skriver hänger ihop , hahaha

image344

en bild från bästa taxin i florens ! rock on !!!!!!!!!

Kommentarer

  • l-o säger:

    Hallå fru Olsson. Vad ska du göra i Stockholm på onsdag? Vi andra åker redan på fredag iaf =)

    2008-04-16 | 11:54:59
  • Sofie säger:

    hahaha jag tänkte också på det :)

    2008-04-16 | 12:58:49
    Bloggadress: http://www.sofie.caroline.blogspot.com
  • gabriella säger:

    ja jag såg det , men va fan ! vem pallar ändra typ ? stockholm fredag , yeah right?

    2008-04-16 | 13:09:40
    Bloggadress: http://gabbyflabby.blogg.se

Kommentera inlägget här: