Hold on tight

en blogg som sällan uppdateras. men ibland så sker det.

wooooohoooo onsdag

Kategori: blogg

planer för denna onsdagen
jobba färdigt såklart
äta lunch hos mormor, världens bästa mormor
träna småtjejerna
sväng till nautilis för att pumpa lite
& till slut det jag tänkte fråga mina vänner. SKA VI SE FOTBOLL TILLSAMMANS IKVÄLL?
jag & mina vänner borde nästa va alla killars dröm då vil gillar att kolla fotboll själv
ja igår kollade vi hockey och sen en sväng fotboll.

& en sak till. VAR FAN ÄR SARA L-O?
jag hoppas du vill se fotboll ikväll efter din träning, vill du det? ♥

ciao !

Kommentarer

  • l-o säger:

    L-O is alive, tro det eller ej men jag har faktiskt andra saker att pyssla med...haha. Hallå, givetvis är det fotboll ikväll, jag är ett stort United fans och dessutom spelar ju min kille där ;-) Men till min besvikelse är det inget Greys, det suger!

    2008-04-09 | 11:55:54

Kommentera inlägget här: