Hold on tight

en blogg som sällan uppdateras. men ibland så sker det.

en lista från sofies blogg

Kategori: allt&inget.

Vad heter du? Gabriella
Kallas? Gabby, Gabbsan, Snygging, Älskling och gumman. folk som inte känner mig säger ofta Gabbe konstigt nog
Vad har du gjort idag? Vaknat, varit ute med Dogge, Jobbat, ätit lunch och på jobb igen
Vad ska du göra idag? Jobba sen får man se
Vad vill du helst ha nu? Ledigt
Var är du nu? På my lovely work
Saknar du någon nu? Ja
Röker du? Nä det gör bara *****
När fick du senast en present? Igår
Vilken färg har du på dina underkläder? Rosa
Längtar du till nästa födelsedag? JA
Vem pratade du med senast? min storasyster
Vad pratade ni om? Om jag kunde passa Dogge
Vad gör du just nu? Skriver denna listan, lyssnar på K och på radion.
Är du blyg? inte så
Vilken tid gick du upp idag? för sent
När kräktes du senast? vet inte alls
Vilken låt lyssnade du på senast: någon konstig som tulle spelar på datan..
Har du sovit i din egen säng inatt? nix
Har någon annan sovit i din säng inatt? inte vad jag vet
Har du glasögon?
Har du sagt, jag älskar dig till någon idag? Ja
Vem fick du senast SMS från och vad står det? Malin och om jag kunde passa Dogge
Hur svarar du i telefon? Heeeeeeeej eller Hej det är Gabriella
Har du en DVD-spelare? Dum fråga
Vilket år i ditt liv ohar varit bäst och varför? Svår fråga, älskar många delar av mitt liv men högstadiet var fint
Vanligast färg på dina kläder? svart
Hade du en bra kväll igår? ja träningen var skoj


None

Kommentarer


Kommentera inlägget här: