Hold on tight

en blogg som sällan uppdateras. men ibland så sker det.

ett två jobba på

Kategori: allt&inget.

okej först och främst ett viktigt meddelande till mina vänner.
jag kommer ej att ha någon bjudning på lördag kväll.
men såklart kommer jag ha det om några veckor, mer info kommer.
anledningen är att jag ej hunnit planera fullt ut och lite sånt.

över till annat. jobba i köpenhamn på modeveckan gick bra.
ganska skönt att komma ifrån kontoret några dagar.
men eftersom det även blev jobb i lördags var man fortfarande seg
när man dök upp på jobbet i måndags.

fredagkvällen spenderades tillsammans med sofie och sara.
mest snack och sånt om allt och alla.
lördagen hem till tulle tillsammans med sara
även efterlängtade wid dök upp, en sväng på stan och sen bilsnack.
kvällen blev inte alls vad jag trodde och det känns tråkigt.
pallar inte ens att skriva om det och lär inte göra det i heller
tycker bara att det suger i alla fall.

söndagen var det mys och middag hemma hos adam
sen åkte vi till helsingborg på bio .
det blev batman, the dark knight och ja jag gillade den.
gillar alla superhjältar. superman, batman , spindelmannen och alla andra män i trikåer.

lördag fyller jag år och det blir lite frukostkalas men tyvärr
vet jag inte hur jag ska spendera kvällen.
några ideér ?

None

förra årets födelsedagsbjudning. isiis i vårt och torrt.

Kommentarer

  • Kusin vitamin säger:

    vilken tid är det efterlängtade kalaset? :)

    2008-08-12 | 09:10:09
    Bloggadress: http://jojooo.blogg.se/
  • Sofie säger:

    Vi får styra upp något kul på lördagkväll ändå, eller vad säger du hjärtat? Vad vill du göra? Det är ju trots allt din födelsedag. Puss!

    2008-08-12 | 11:17:33
    Bloggadress: http://www.sofie-caroline.blogspot.com

Kommentera inlägget här: