Hold on tight

en blogg som sällan uppdateras. men ibland så sker det.

heliga fredag

Kategori: allt&inget.

till slut så ringde han igår och då var jag redo för mys.
jag hade hyrt film, handlat lite gott och bara glad helt enkelt.
efter lite mys pys så satte vi på filmen och jag somnade efter 5 min
oftast brukar adam tycka jag är tråkig då men igår fortstod han mig.
vaknade upp med att adam stängde av filmen och försökte äta upp mig.

i morse upp tidigt för att lämna bilen till mormor sen en promenad längst havet
nu sitter jag på jobb och kollar på sån där ping pong med jörgen persson.
han är verkligen bra idag , hoppas han vinner. men semi mot en sneögd blir svårt.
men heja sverige i alla fall !

igår blir en mys kväll med film, kanske ska se filmen jag somnade till igår.
sen imorgon dags för innebandy match och kanske sväng on town.

nu har jp matchboll, kom igen då !!!! där satt den!!!!!


trevlig fredag gott folk och glöm inte bort längdhopp och kanot.
jag vet jag är en OS nörd, nu ska jag börja spela pingis !!!
 ping pong , here I come!


dessa jeansen har jag på mig idag. men en randig tröja ,
den svarta tröjan hade jag i tisdags fast till kjol. kul info va?!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: