Hold on tight

en blogg som sällan uppdateras. men ibland så sker det.

i am a fucking rockstar

Kategori: allt&inget.

hey girlys,
nu har denna helgen passerat och det är dags för måndag & jobb
har precis haft måndagsmötet och nu ska dagen bara rulla på.

i fredags var det middag på speakers där jag fick i mig en corner toast
och lite av olles blåmusslor. mycket mumsigt  vill jag lova.
efter det blev det en sväng till hemmakväll för att hyra film.
filmvalet blev ps. i love you , herregud jag bölade i ett. men bra var den.
efter det så gav sig li hem och jag segade hem. väntade på adam som aldrig kom.
nä kära adam tyckte det var roligare att springa runder på stan.
slutade med att jag kollade runder på tv hela natten & till slut OS.
som vanligt sög dom svenska damerna i handbollen.
men jag fick kolla på världens bästa jp, tyvärr förlorade han med det gjorde inget.
jag gillar den där pinginsspelaren ändån , jp is the king i detta os.

lördagen upp ganska tidigt, släppte av tuller på milstålpen där
hon sedan skulle vidare till halmstad för match.
själv så tog jag bilen i regnet och körde vidare till munka ljunby.
där blev det massor av tittande på innebandy och till slut match för min egen del.
3-3 , inget höjdar resultat men kändes bra att få spela med anna  i alla fall.
kvällen kom jag hem och var seg , mega seg. efter många om och men
tog sara och jag tag i våra liv. blev en liten runda på stan men det var inget liv där inte.
efter det fick jag med mig adam hem och vi somnade till slut gott i vårt tillfälliga boende.
jag och adam bor just nu i malins lägenhet då vi passar söta dogge.

upp i söndags och promenad hem till mamma och pappa.
tyvärr var där helt folktomt så jag packade ihop lite saker och gick hem igen.
jag fick med mig min tipskupong med min vinst pöå 624 kr.
lämnade av dogge hos en sovande adam sen handlade jag lite frukost.
senare på dagen blev det innebandy i staffanstorp med f15/f16 tjejerna.
dom vann med 5-1 , riktigt duktiga är dom.
kvällen blev det mys med bästisen och lite filmtittande.
blev även en film till med adam när kan kom hem, men den somnade jag ifrån.

idag är det lön och gissa vad jag ska då? väla såklart, nä jag är inte väla nörd längre
men det känns som det var tio tusen år sedan sist.

så sofie tyvärr kan jag inte vara med på någon mysmåndag men jag mailar dig snart  :)

ha en bra dag gott folk,
gabriella

Kommentarer


Kommentera inlägget här: