Hold on tight

en blogg som sällan uppdateras. men ibland så sker det.

ingen shopping

Kategori: allt&inget.

godmorgon allesammens,
idag är det tisdag och en ny dag på denna veckan.
sitter på jobb och har ont i både axlar och rygg.
ikväll är det dags för träning tillsammans med de andra tjejerna i FFF.
ska bli skönt och ser framemot två varv på slingan.

igår var det väla tillsammans med my lover.
blev ingen shopping för min del men adam hittade lite fint.
efter det åkte vi till kvantum sen en sväng till mitt hem på kingstreet.
haffade med mig lite kläder och annat som jag hittade i skafferiet.
efter det hem till vårt tillfälliga boende där vi gjorde lite kvällsmat.
eller adam gjorde kvällsmaten och jag gick ut med dogge.
kvällen avslutades i soffan med en kopp te och somnade sen gott
framför sex and the city.

eftersom det inte blev någon shopping igår så
ska jag göra landskrona osäkert imorgon.
något kan man nog hitta i landskrona by day.

Kommentarer

  • XON säger:

    God morgon

    besök gärna min blogg :)

    2008-08-26 | 09:12:48
    Bloggadress: http://xon.blogg.se/

Kommentera inlägget här: