Hold on tight

en blogg som sällan uppdateras. men ibland så sker det.

lite shoppingsugen kanske

Kategori: allt&inget.

alltså fatta att det redan är torsdag.
igår var det onsdag och det innebar träningsfridag.
jag kom hem från jobb och vilade på sofflocket, åt god middag
badade av mig sen på med promenadkläder.
jag och fröken lo tog och promenerade ut till mormor för att hämta bilen.
vi gick förbi kära västervång där jag har många underbara minnen ifrån.
jag hade med kameran med tyvärr så dog den.
efter vi hämtat bilen körde vi mot sandvången där vi träffade li.
vi pratade skit och sen kom danne och texas.
texas fick massor av uppmärksamhet för han är så guda söt.
sen hämtade jag tulle vid tåget sen hem och ladda ner låtar
och till slut somna in med sex and the city.

& sen över till det där med shopping,
jag är så sugen på lite shopping men tyvärr ska jag hålla lite i pengarna
men en liten sväng på väla blir det på måndag. ;) haha
sen har jag köpt nya jeans så måste lägga upp snarast, dom är fina.





Kommentarer


Kommentera inlägget här: