Hold on tight

en blogg som sällan uppdateras. men ibland så sker det.

myskväll

Kategori: allt&inget.

igår spenderade jag kvällen tillsammans med elise och tessan.
vi tittade på en film om två goa gubbar som blev vänner på dödsbädden.
vi åt sushi och snackade skit och kollade lite på projet runway.

efter att elise och tessan vandrade hem kollade jag lite mer projet runway.
sen gick jag ut en sväng med lilla dogge.
när jag kom hem tände jag lite ljus, gjorde en kopp te och tog ut täcket i soffan.
sen såg jag final avsnitte på projet runway, jag höll på rami men inte ska jag
klaga på christians sinne för snygga kläder.
mitt i allt kom adam hem och gav mig massor med kärlek.
jag somnade i soffan till sex and the city och strax innan ett väckte adam mig
och sa att det var nog dags att vi skulle somna i sängen.

en mysig kväll helt enkelt. nu torsdag vilket innebär jobb och träning.


gårdagens mysiga sällskap.

Kommentarer

  • Sofie säger:

    Du gillade ju inte honom! Men han va min favorit i alla fall, han är sjukt ball!

    2008-08-28 | 11:21:55
    Bloggadress: http://www.sofie-caroline.blogspot.com
  • gabby säger:

    gillar honom fortfarande inte, men det är inte kläderna jag ogillar det är bara honom :)

    2008-08-28 | 11:32:48

Kommentera inlägget här: