Hold on tight

en blogg som sällan uppdateras. men ibland så sker det.

nä det gillas inte.

Kategori: allt&inget.

jag är lite små sur för lite allt möjligt vill jag lova idag.
det enda som är bra med denna dagen kommer vara innebandy.
kan lova er att det var längesedan innebandy var dagens höjdpunkt.

har funderat väldigt mycket på detta med vänner och vänskap.
det är en jävligt svår sak och jag vet inte alltid hur man ska hantera saker.
jag vet inte hur man ska reagera på visa saker och hur jag ska säga vad jag tycker och tänker.  ofta skiter jag i att säga saker för att jag är rädd att det ska komma på fel sätt och jag är rädd för vad jag ska få tillbaka. jag stör mig på många saker jag gjort som kan få mig till en dålig vän och jag stör mig ännu mer på att jag inte kan förklara för mina vänner när det är saker dom kanske gör som jag tar mig illa åt. saker är inte helt enkelt. men det är kanske så vi människor är, vad vet jag. nä nu ska jag bara göra mig själv till en bättre människa och vän.
sen är det upp till var och en att se sig själv i speglen.

detta året tror jag för en gång skull att hösten blir ljusare än våren,
det hoppas jag i alla fall.

Kommentarer

  • Kusse här också säger:

    jajemen, jag kommer ju och hämtar er :) seeee ya

    2008-08-14 | 11:35:52
    Bloggadress: http://jojooo.blogg.se/

Kommentera inlägget här: