Hold on tight

en blogg som sällan uppdateras. men ibland så sker det.

okej nu MÅSTE jag blogga.

Kategori: allt&inget.

tjena blogg.se
funderar fortfarande på blogg.se eller blogspot.com , jävlar vilka svåra val man har i livet.
men över till mig. med mig är allt bra och har kommit igång nu efter semestern.

semestern var underbar och solig. jag har varit i göteborg tillsammans med adam. där det blev freeport,
liseberg, mumsig mat och lite tittande i affärer, jag har solat på stranden eller balkongen.
jag har haft det lugnt och skönt ,och även besökt ven och båstad.

igår blev det inget spelande i båstad men vi kollade på tulle och hennes debut i stanstad.
jag tror hon kommer att göra i bra där. men såklart kommer jag sakna henne i landskrona.

just nu är widdi hemma från spanien på en liten semester , måste bara träffa henne.
har ju saknat henne som tusan den där widdian.
annars rullar livet på som vanligt och idag drar innebandy igång. får se hur det blir ,
men såklart hoppas jag på det bästa.

ha det bra och nu håller vi tummarna att jag bloggare oftare. tjoff!


None

jag och widdi för nästan ett år sedan , den 11 augusti 2007 rättare sagt.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: