Hold on tight

en blogg som sällan uppdateras. men ibland så sker det.

tack tack & åter tack

Kategori: allt&inget.

i lördags så fyllde jag år, hurra för mig och tack alla som firade mig.
morgonen började med frukost och paketer på sängen
sen ingen ro och ingen vila för det var upp ocg fixa inför dagens kalas.
klockan 10 var det frukostkalas på kingstreet det bjöds på bullar, gott pålägg,
flingor och massor med annat gott och såklart snötvit.

efter att släkten tagit sig hem så tog jag det lite lugnt i soffan.
men snart igen var det dags att dra igång igen
det var city gross och andra små ärende sen baka kaka med adam som hjälp.
fixade maten och städade undan och på med kvällens outfit.
klockan sju var det dags för herrmiddag och kvällen blev kanon rolig.
vi var alla snygga killar men ibland blev det lite tjej moves.
tack mina älsklings herrar för en underbar kväll. you rock !

kvällen avslutades tillsammans med älsklingen då
vi skulle se handbollen men vi somnade gott tillsammans.
i söndags var det en mysig morgon tillsammans med adam
sen blev det fika med bästa vännen och sen drog
vi upp till tulles lya där vi bara slöade och kollade på tv.
efter mycket hängande bar det hem till tulles grannhus
där det avslutades med en hemsk film och massor med mys.

en riktigt bra helg. nu är det redan onsdag och vet inte vad som sker.
ska maila söffe löffe och höra om hon dissar mitt förslag om att umgås idag.
alla tjejer kompisar som läser detta, vill ni umgås idag?
jag kommer ringa er sen ändå, just as you know ;)

igår träning, inte lika hårt som tidigare dagar men otroligt skönt.
lördag drar det igång med en tränings match mot munka.
undra om FFF lär hitta formen tills dess.

nu ska jag jobba och maila sofie.

so long my fans !

Kommentarer


Kommentera inlägget här: