Hold on tight

en blogg som sällan uppdateras. men ibland så sker det.

ännu en helg på 2008

Kategori: allt&inget.

idag är det måndag & snart är helgfirandet för 2008 över.
det är redan dec & nu kommer julen i stormsteg.

helgen hade sina bra & dåliga saker.
fredagen var underbar, först klippning sen på bio.
alltså filmen jag såg med li & sara var helt underbar.
det var så otroligt vacket & jag trodde jag skulle dö.
kärlek på hög nivå helt enkelt.

fredag var det match, mormor & 261.
matchen säger jag inte mycket om .
vi vann i alla fall, det var det enda som var bra.
annars suger innebandy, fattar absolut inte varför jag håller på.
kanske tar och hoppar helt denna veckan.
bättre saker kan jag göra.

efter det en sväng till mormor, jätte mysigt.
sen blev det 261 tillsammans med fröken l-o
där bjöds på hamburgare & gott vin.
helt klart bästa bordet,
somnade gott i sängen bredvid en hemmasovande syster.

söndagen var det första advenet, mys pys.
vaknade tidigt kollade på tv i sängen & bara slappa.
vid 12 begav sig jag, pappa & sara till s-torp
där kollade vi på tulle, tyvärr förlorade dom.
men va fan, ni vinner nästa.
efter det middag med familjen.
söndagen avslutades med julskyltningen & mys hos li.

filmen vi såg i fredags var så jävla bra , så på lunchen handlade jag boken som filmen är gjord efter. filmen was soooo fucking goood. så ikväll ska det läsas. pallar inte träna ikväll, sug&svälj fucking shiiiiiit!


Kommentarer


Kommentera inlägget här: