Hold on tight

en blogg som sällan uppdateras. men ibland så sker det.

depp depp

Kategori: allt&inget.

jag tror inte många riktigt förstår hur deppigt allt känns.
innebandy, depp! jobb, depp! & även sociala livet, depp!
jag funderar just nu på att skita i träningen & kanske komma
igång igen efter nyår. innebandy får mig inte att må bättre,
vilket det en gång gjorde. nu känns det som ett tråkigt måste.

jobb är både depp & hurra.
depp för hur allt kommer kännas dessa tre månader
& hurra över ett jag kommer att lämna detta stället.
men nu är det så mycket jag måste fixa och ordna.
det är jobbigt helt enkelt ! hade varit skönare om det varit
på vårkanten & saker var ljusare.
nu är allt mörkt, kallt och tråkigt.
men som sagt jag kommer resa mig & jag kommer må bättre.

ja det sociala livet då, ja mina vänner det är inte er det är fel på.
det som är depp med det sociala livet är att vi umgås för sällan.
jag vet inte hur det kommer bli ikväll men jag längtar tills fredag
en underbar fredag kommer det bli tillsammans med dom bästa.
tack mina vänner, ni är fina & jag vill ha mer tid med er ♥

nu ska jag tänka på adams dans i morse.
när jag lämnade honom i morse så stod han
och vickade på höfterna till pokerface.
adam är bra & jag älskar honom ♥

& jag längtar även tills torsdag,
köpenhamn tillsammans kusinerna & farmor ♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: