Hold on tight

en blogg som sällan uppdateras. men ibland så sker det.

dermalogica * 3 = wiiihooo

Kategori: allt&inget.

okej jag är en kräm junkie, jag köper allt skit som jag kommer åt
jag köpte cliniques tre stegs produkter, använde de lite sen glömde jag det.
köpte sen något annat från loreal som typ aldrig användes.
efter ett sminkparty hos lina blev det mary kay
& till slut blandade jag lite allt av varje. men nu gott folk är jag fast.

dermalogica är hudvårdsmärket för mig.
jag har använt deras rengöring & dagkräm ett tag
& i julklapp kom en exfoliering av systern min.

ja & den var underbar. jag är fast and i love it.
nu längtar jag efter att tvätta mitt ansikt och smörja in mih.
fan tänkt att såna grejor kan bli roliga bara för rätt produkter.

jag är kär, kär i dermalogica & dom där tre produkterna ♥

  

Kommentarer


Kommentera inlägget här: