Hold on tight

en blogg som sällan uppdateras. men ibland så sker det.

köpenhamn

Kategori: allt&inget.

det var riktigt mysigt i köpenhamn tillsammans med tulle, farmor, johanna & cornelia. vi gick runder på ströget och kollade runt sen så åt vi pizza som vi alla var nöjda med. när mörkret kom så begav vi oss till tivoli. så fint där är nu under julen, så mycket ljus & lampor. ja riktigt mysigt. vi spelade även på olika spel & jag vann små saker. cornelia drog även upp mig i en karusell som gick väldigt väldigt högt. som slänggungorna men RIKTIGT högt. det va så vakert att se ut över köpenhamn & hela tivoli. så lite mysig var karusellen trots allt. vi begav oss hemåt vid halv nio & väl hemma var den där. ja bok nr 2 , när jag här din röst. så igår när jag kom hem blev det lite läsning & jag släppte även några tårar. idag fredag , finfint.

tonight, mamma mia ♥

Kommentarer

  • Jenny säger:

    Vad heter den första boken? blir nyfiken på att läsa den när du säger att den är så bra.

    2008-12-05 | 11:49:40
  • K säger:

    Åt ni pizza på pizzahuset i slutet på ströget, nästan vid nyhamn?

    2008-12-06 | 11:09:08

Kommentera inlägget här: