Hold on tight

en blogg som sällan uppdateras. men ibland så sker det.

positiva måndag

Kategori: allt&inget.

i lördags på lagfesten så fick jag höra av maria w att min blogg är deppig, va fan tänkte jag, jag är ju solskenet själv trots mina molniga dagar. men efter som det är måndag så tänkte jag försöka börja veckan positivt i alla fall.

men först måste jag skriva av mig lite deppigt sen lär allt det fina & positiva komma.
så vi börjar med depp lista
  • innebandy, matchen i lördags gör att jag inte kommer träna denna veckan. jag vet inte om jag vill fortsätta spela längre, innebandy gör mig inte glad. så därför kommer jag inte att träna denna veckan eller sitta på bänken under lördagens match. jag behöver detta för att må bra, men såklart kommer jag hålla tummarna på lördag.
  • jobb. jobb kommer här med alltid hamna på depp listan. att gå till jobb på måndag & veta att det är 5 dagar till helg ger mig ångest. detta är deppigare äb deppigaste.
  • att inte veta var jag kommer vara om ett halv år, visa tycker sånt känns spännande , jag hoppas på det bästa.
mer depp än så finns det inte i min vardag.
så nu över till den positiva listan.

  • mina nära&kära som jag älskar. min familj, vänner & adam. utan er vore nog depp listan längre.
  • att julen är på ingång & att den ska firas med mi underbara släkt på kungsgatan 18. julen med olssons är den finaste & jag längtar redan nu tills den 24 dec.
  • FFF - själva falcons är depp men FFF kommer alltid att vara positivt (dom flesta i alla fall) i lördags hade jag väldigt trevlig & många av er tycker jag om väldigt mycket. tack för julklapparna ♥
  • att jag inte ska träna innebandy på hela jävla veckan, HURRA!p
  • att jag äntligen får tid att ta mina sista poäng på gymet , sen ska jag testas.
  • läsa läsa läsa läsa läsa läsa läsa läsa läsa läsa, nörd jag vet!
  • & till sist ska jag spela en sång som får hela världen att gunga.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: