Hold on tight

en blogg som sällan uppdateras. men ibland så sker det.

en sjuklings historia! ps. varning för äckelgabby

Kategori: blogg

skit & mög  ,  jag mår verkligen inte helt undra. näsan rinner och ont i halsen har jag med.
det hela började med en underbar helg i österlen tillsammans med min älskling.
fredag och lördag var helt underbara vi lagade god mat, ute och promenerade , kollade in utbudet i kivik och mös mycket framför tv:n. sen blev det söndag & adam skulle få ägg & bacon till frukost. jag började må illa när jag stekte bacon och sa till adam att nu lägger jag mig igen. adam trodde jag fejkade mig sjuk för så snabbt kunde det inte gå. så där låg jag i en stuga på österlen och bara frös, mådde illa och trodde huvudet skulle sprängas. medans adam städade och packade sakerna så låg jag bara under täckte där jag trodde jag skulle dö.
hoppade in i bilen där jag halv sov hela vägen hem. upp till mamma & pappa som tyckte synd om mig. sen gick det utför , jag kräkte ett antal gånger och såg en klar väg upp till himlen , jag trodde gud skulle hämta mig. tack & lov var det inte min tur än så i stället fick jag fortsätta kräka, frysa och tro att mitt huvud skulle explodera. sov lite halv dåligt. vaknade på måndag utan illamående men med mera huvudvärk. feber hade jag också. måndagen gick sakta fram trots alla mina försök med att ta lite extra piller så jag kunde sova mer, funkade inte alls. bajs för alla kassa piller. vaknade tisdag huvudvärken NÄSTAN borta men i stället ont i halsen och en jävligt rinnande näsa. så nu sitter jag här hemma och missar träning och myskväll med tjejerna. det hända jag hoppas är att adam kommer och räddar mig eller i alla fall kommer förbi och säger hej. vilket jag tror han gör , han är ju trots allt min hjälte. imorgon får det nog bli jobb hur fan jag än mår, annars för man skit för det också. tyvärr.

nu ska jag ut till mor & far i soffan sen är det gossip girl här hemma.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: