Hold on tight

en blogg som sällan uppdateras. men ibland så sker det.

jag blir så trött

Kategori: blogg

ja jag är trött på mycket nu för tiden.
men som sagt ,efter regn kommer solsken.
jag längtar som bara den till sommaren och till helgen.
till helgen ska jag & adam till österlen där vi bara ska mysa och pussas.
detta behövs efter diverse anledningar , ärligthet kommer man längst med.
eller hur var det nu man sa?

sen vill jag få lön så jag kan shoppa loss lite, vill ha så mycket vårkläder
men först kanske jag borde rensa bland mina högar.

går kvällen bestod av träning , gg & den där blondinen hemma hos li med girlsen
efter det träffade jag adam på torget vi promenerade hem till honom
där vi till slut somnade gott tillsammans.

detta önskar jag mig nu , tack! eller inte önskar, jag behöver!

        




Kommentarer

  • sofie säger:

    Blir hemskt glad över att se att du äntligen bloggat, detta tackar jag för :) dock inte lika roligt att du inte verkar må hundra.. Hör av dig om det är något hjärtat.. puss

    2008-02-20 | 14:40:23
    Bloggadress: http://www.sofiecaroline.blogg.se

Kommentera inlägget här: