Hold on tight

en blogg som sällan uppdateras. men ibland så sker det.

snabbt ska det gå.

Kategori: blogg

här kommer ett snabbt litet inlägg till er mina trogna läsare.

idag är det tisdag vilket jag gillar skarpt. då är det träning och mys med girlsen.
innan det ska jag jobba färdigt. nu ska jag & tulle ta lite foto på see by chloé kläder.
jag har i alla fall köpt två par snygga jackor från see by chloé.  eller det var nog tre st till och med. en från vinter 07 en från spring 08 och en från summer 08. ingen av dom är i mocka , men det är inte riktigt min stil. tulle hoppade över sin mockajacka och min stora fråga är VARFÖR VARFÖR VARFÖR?
den var ju så jäkla läcker ;)

tjingeling my friends!

Kommentarer

  • Anonym säger:

    du, håll inte på med min mocka, det var mitt livs största misstag att låta den åka iväg... förlåt mig min mocka!

    2008-02-05 | 14:51:35

Kommentera inlägget här: