Hold on tight

en blogg som sällan uppdateras. men ibland så sker det.

dag två

Kategori: blogg

idag är det andra dagen på detta jobbeåret och dagens känns lika seg som dag 1.
men ska bara jobba imorgon också sen bär det av mot florens.
japp det blir italien torsdag - måndag.

vad sker i florens då? jo på fredag blir det jobb och modemässa vilket innebär att vi ska spana in kläder som kommer i butikerna för SS09 , ja jag ska se nästa sommarsmode. men på den mässa vi ska på är det nästan bara herrmode. men det gör inte så mycket. förra året var jag i barcelona på modemässa och kollade in vad som kommer till denna sommaren. blir ganska mycket färg kan man säga. men nu ska jag shoppa mindre men det är svårt specilelt med tanke på mitt jobb och att jag älskar hm. kolla in hm.se där är massor av läckerheter inför spring/summer.

så en jobb dag i florens annars blir det lite kultur och så. ska se en ny stad helt enkelt.
tror jag får kanon men kommer såklart sakna adam som jag förra veckan lämnade i hela fyra dagar.
det är inte lätt att vara kär  men herregud så underbart det kommer vara på måndag när jag kommer hem.
jag är tokkär i adam och jag tror han vet om det . ja tänka sig att mitt lilla ragg på ett hett lammkött skulle bli så här seriöst. nu är det seriöst och helt helt underbart. nä för mig är adam inget hett lammkött längre, nä adam är världens underbaraste helt enkelt.

sen måste jag även meddela alla mina vänner att jag saknar er, vi måste bli samma galna gäng igen. jag vet det varit lite konstigt från alla håll och kanter och att folket sviket pga olika anledingar. men nu måste det bli ändrig. är ni med på det eller ? & bara så ni vet börjar tisdagskvällarna igen den 29 januari då är det dags för det efterlängtade gossip girls. sen tjejmiddag den 2 feb hos sara, håll i hattarna !

nä nu ska jag jobba så dagen bara springer iväg. efter det blir det träning. hurra för träning & år 2008 .

puss&kram

Kommentarer

  • Sofie säger:

    Jag håller absolut med.. Nu skiter vi i allt gammalt och blir som förr! Stan får se upp igen ;) Håååålll i hatten :) Ha så kul i Florens om vi inte ses innan, ta hand om dig. PUSS babe!

    2008-01-08 | 15:18:56
    Bloggadress: http://www.sofiecaroline.blogg.se

Kommentera inlägget här: