Hold on tight

en blogg som sällan uppdateras. men ibland så sker det.

fucking jävla match fan

Kategori: blogg

ibland hatar jag att spela match och allt som har med innebandy att göra. under matchen mot kävlinge kom den känsla sen att vi bara spela 2-2 gjorde inte saken bättre. men idag är det match igen och jag hoppas att det ska kännas lite lättare i alla fall. match på söndag igen ju och det är inte världens lättaste. sen måste jag säga att vi i spelarrådet får bättra oss gällande fester och andra roligheter. jag ska komma på något bra ska ni se.

igår mådde jag inte alls bra och var därför hemma från jobb. där låg jag i mamma & pappas säng och tyckte synd om mig själv. mådde bättre på kvällen men var fortfarande seg och trött så det blev bara en film i sängen tillsammans med adam. nu sitter jag på jobb igen och längtar efter lunchen hemma hos farmor , hoppas på något gott men det blir de säkert. ikväll är det träning och allt. imorgon är det första dagen på mitt nya liv och nästa vecka börjar jag hänga på gym var det tänkt. denna gången ska jag inte ge vika för alla godsaker i denna värld.

image231

image232

Kommentarer


Kommentera inlägget här: