Hold on tight

en blogg som sällan uppdateras. men ibland så sker det.

fullbokad tjej och varning för snuskgubbe!

Kategori: blogg

jag har nästan alltid en jävla massa planer , det är faktiskt lite jobbigt.
man jobbar, tränar, tränar sina småtjejer, träffa vännerna, umgås med sin loverboy. eftersom jag oftast har innebandy 5-6 dagar i veckan kan det bli tufft att hitta ledigtid till allt annat. oftast så är det nätterna och sena kvällar som adam får umgås med mig. men det försöker jag ändra på men då är det lätt att vännerna tycker att man skiter i dom. men det gör jag verkligen inte, jag försöker verkligen inte välja någon framför någon annan. så kära vänner och pojkvän jag gör det bästa för att hitta tid till allt och alla. jag försöker verkligen , men ibland kan man inte ha tid till allt. länge har jag velatt gå och sola men inte ens det har jag tid med. jag som bara vill få lite färg och känna mig någorlunda fräsch. ursäkta att jag bara sitter här och tycker synd om mig själv , men va fan en timme till på dygnet hade hjälpt mig ibland. nu har jag i alla fall bestämmt mig för att sola, på fredag efter jobb ska jag ge mig iväg för att sola. fan ta den som försöker bestämma annat med mig då !

tredje inlägget idag , hurra hurra hurra!

image236

hoppas jag inte denna snuskgubbe har solat innan mig.

Kommentarer

  • chriss keller säger:

    fan gabby trodde jag inte om dig att ha såna snuskbilder... där tappa jag aptiten ... en stund iaf..

    2008-01-30 | 15:57:21

Kommentera inlägget här: