Hold on tight

en blogg som sällan uppdateras. men ibland så sker det.

good girl gone bad

Kategori: blogg

ja den skivan går varmt kan jag lova , speciellt låt 3. bästa partylåten lätt ! jag gillar rihanna trots att hon är en sådan tjej som jag annars borde avsky. men nä jag gillar rihanna trots att hon är super snygg, härlig artist och att hennes lover är helt lovely ! jag gabriella olsson är inte ett dugg avis för jag gillar rihanna och hennes låtar.
 hurra för rihanna ! 



jag tror jag måste blogga oftare för när jag väl bloggar vill jag bara skriva om mer och har alltid så mycket jag vill skriva om. men jag kan inte skriva om allt i allt inlägg då blir det för rörigt.
jag har alltid så himla mycket nyårslöften varje år så varför ska jag inte slänga in med ett till nyårslöfte om att bloggen ska uppdateras oftare. ska även lägga in mer bilder.

nä nu ska jag snart på lunch, lyssna nu på rihanna och speciellt  don´t stop the music.
jag hoppas denna låt lär gå varmt den 2 feb , eller sara ?

so long my fans, i love you all !

/ your gabs


ps. fredrika och klara jag saknar er faktiskt så kom nu hem från dom där pyramiderna och joina erat gäng på en härlig tjejmiddag ala widdi 2o år.

just det glömde en sak till, här kommer en bild på rihanna och hennes loverboy. nästan lika kära som mig och min snygging ;)

image228

Kommentarer

  • Klara säger:

    JAG SAKNAR DIG MED!

    2008-01-13 | 13:30:39

Kommentera inlägget här: