Hold on tight

en blogg som sällan uppdateras. men ibland så sker det.

ingen rubrik!

Kategori: blogg

. Har du kysst nr 7 ?
-  Nej !

2. Brukar du umgås med nr 19 ?
inte just nu för widdan är i egypten ,

3. Gillar du nr 25 ?
-  ja jag diggar han

4. Är nr 3 din bästis ?
-  nej , men en nära vän

5. Är nr 18 en sötnos ?
-   njäää

6. Är nr 22 bäst ?
-  hahha  både och, nr är till mig på jobb. jag är bäst och jobb är sämst

7. Umgicks du med nr 23 idag ?
- haha nä och har aldrig gjort det.

8. Går nr 5 i samma klass som dig?
-  nä

9. Har nr 30 samma mobil som dig ?
- tror jag ej , bara jag och soffan som är så cooola!

10. Är han/hon som har sista nr sämst ?
- verkligen inte

bajs tråkig lista , men en lista är alltid en lista. lunch sooon ! tjing!

Kommentarer

  • Sofie säger:

    Leta upp en rolig lista till oss!

    2008-01-24 | 12:27:43
    Bloggadress: http://www.sofiecaroline.blogg.se
  • Nisse säger:

    Vi ska springa tsm nästa torsdag :) okej?

    2008-01-24 | 22:17:11

Kommentera inlägget här: