Hold on tight

en blogg som sällan uppdateras. men ibland så sker det.

lite smått & gott om gårdagen

Kategori: blogg

igår en vanlig onsdag , som innebar träning med smågirlsen.
mina smågirls är för härliga , dom är coolast i stan !
på söndag är det tuff match mot häljarp därför spelade vi mycket igår.

efter träningen bar det av mot vengatan för att besöka frida.
även li besökte frida och tillsammans hade vi en myig kväll.
vi kollade på tv, snackade massor av skit och snokade runder på nätet.

efter det åkte jag hem till min säng , & tro det eller ej men jag sov utan adam.
jag saknade honom så mycket, men i natt blir han inte av med mig.

här bjuder jag på en bild på den coola trion som umgicks
kolla så hårt jag håller i mina vänner ;) haha

image239
bilden är inte från igår, vi var mycket snyggare igår. bara så ni vet !

Kommentarer


Kommentera inlägget här: