Hold on tight

en blogg som sällan uppdateras. men ibland så sker det.

massor av musik

Kategori: blogg

nu har man kommit tillbaka till jobb efter en god lunch hemma med mamma och tulle. det vlev kokt kyckling tillsammans med broccoli och morötter. mammi och tuller hade ris och curry sås till sin kyckling med det är ingen hit enligt mig. därför blev jag väldigt nyttig. på tal om nyttig så vill jag bara säga till dom i FFF som ska slima kroppen inför beach 08 så lär vi klara det kanon bra. bara vi peppar varandra och ger varandra stöd tror jag att de flesta lär se resultat snabbt. i FFF så kämpar vi tillsammans ! en för alla, alla för en !

nu håller jag på att kopiera in album i min dator som jag sedan ska slänga in i mobilen så att jag har något att lyssna på under flygturen till italien. dumma blondin tänker ni säkert, man kan ju inte ha mobilen på under flyget. jo för min mobil kan man , gabbsan har flight mode som jag tror det heter. därför kan jag använda min musik under flyget men såklart kan jag ju inte ringa och sånt mojjs.

nu är det i alla fall onsdag och sista arbetsdagen denna veckan vilket är underbart. kvällen ska jag tillbringa med adam. första middag hemma hos honom sen blir det hem till mig för packning och massor av mys. sen blir det några ensamma nätter. eller inte så ensamma ska ju dela rum med världens bästa lillasyster , Tulle.

vad ska jag ha med mig til florens då?

♦ mina underbara boomerang jeans i modellen elsa vill jag ju ha men har hittar fan inte dom .
♦ då får det bli mina stuprörs jeans från 7 for all mankind i färgen jam. såna sofie också har ;)
♦ sen blir det ett par andra jeans från 7 fast i mörkfärg är sugen på ett par nya true religion som kommit in i en skitsnygg färg men det är inte i den modellen jag vill ha. jag vill ha stevie eller stella :( får se hur det blir. ska nog inte köpa nya jeans förren dom där kilona är borta.
♦ sen blir det kofta, blus, t-shirt från see by chloé
♦ kjol , kofta och blus från olofssons (vero moda & vila)
♦ solglasögon gucci, snälla sol titta fram lite under vår helg i talien.

sen blir det en del till funderar fortfarande vilken klänning, skor och jacka som ska med. sen får jag inte glömma något ribbat linne från filippa k och min gråa t-shirt med mimmi (musses girlfriend) som jag köpte för typ sådär massor av år sedan. men nu är den trendig igen ;) hurra !

nu ska jag hämta mormor , blir ännu ett blogginlägg innan jag beger mig hem från jobbet.

ciao !



Kommentarer

  • Sofie säger:

    Gillar skarpt att du börjat blogga igen!! Och jeansen vi har likadana är looovely!

    2008-01-09 | 14:02:57
    Bloggadress: http://www.sofiecaroline.blogg.se

Kommentera inlägget här: