Hold on tight

en blogg som sällan uppdateras. men ibland så sker det.

nu är det igång.

Kategori: blogg

ja nu har min diet börjat och klart är det börjat bra.
dagen började med en joggingrunda 06.35 var jag ute.
jag har ätit nyttigt och nu ska jag fortsätta med det.
ser framemot den 15 feb när det är dags för vågen igen.

nu är det i alla fall fredag och det är lovely.

vad sker ihelgen då ?

idag fredag ska jag till Adam som fyller 18 (inte min adam)
ska bli väldigt trevligt hoppas jag.
imorgon lördag då ska det ut och gå.
sen blir det en lugn kväll tillsammans med älskligen.
söndag är det bara massor med inneabandy
men det är så man vill ha det.

nu ska jag jobba vidare sen blir det bråttom hem vid fem.

trevlig helg !

/Gabriella

Kommentarer

  • Nisse säger:

    Haha :)
    Jag började nog rätt idag men .. får man inte äta något efter man tagit drycken efter träning? .. tycker det är lite svårt att förstå sig på .
    Vad u så tidigt ute .. gabbsan du är verkligen på G! ;)

    2008-01-19 | 15:48:24
  • l-o säger:

    Mer blogg åt folket =)

    2008-01-21 | 11:53:26
    Bloggadress: http://saralo4.blogg.se
  • Julia säger:

    Starkt jobbat Gabbs! :D Fortsätt så, så går det hela vägen! Jag tror på dig/er i alla fall! :) Och när jag ändå är här inne och kollar runder så får jag passa på att uppdatera bloggen, inte bara efter din påminnelse utan för att det är dags! Haha. Ses imorgon i hope! Kramkram

    2008-01-23 | 18:52:28
    Bloggadress: http://juliagabriella.blogg.se
  • l-o säger:

    Har du en ny blogg eftersom det inte är denna som är uppdaterad? =)

    2008-01-24 | 09:17:02
    Bloggadress: http://saralo4.blogg.se

Kommentera inlägget här: