Hold on tight

en blogg som sällan uppdateras. men ibland så sker det.

okej , ett inlägg då.

Kategori: blogg

nu jag har inte bloggat på väldigt länge, vilket beror på en fullbokad helg och två tuffa arbetsdagar. men nu är jag back och bjuder på ett litet inlägg , enjoy people ! det är ju inte ofta jag skriver nu mera.

kan ta en snabbis om helgen. fredag match i reservlagsserien vilket blev bra och vi vann med 8-1, efter matchen film med min bästa vän sara l-o. lördagen vaknade jag upp tillsammans med en snygging vid min sida (precis som vanligt ♥) sen bar det av mot idrottshallen för att kolla in F16 sen spelade mina tjejer i F14. F16 förlorade tyvärr men mina girls krossade som alltid. sen var det iväg mot strövelstorp för vår egna match , vilket vi inte skriver om. men ja det sög värre än fan ! ur vi kunde tappa 4-1 till 4-5 är en gåta än idag. kvällen hem till sara. sen en sväng på stan , några gick på tages men inte jag. räcker med att man ska dit några andra gånger denna månanden.
söndagen en sväng på väla tillsammans adam för att handla joggingskor , dom är lovely. sen bara mys med älskligen vilket var lika trevligt som alltid.

vad ska man mer uppdatera er om då? jo bantningen går bara bra förutom att jag missar mina morgonpromenader / joggingturer lite för många gånger. det är svårt att ta sig upp på morgonen. i februari månad är det många födelsedagar/fester inplanerade. mycket skoj. nu har även tisdagskvällarna med tjejerna dragit igång. är alltid lika trevligt. gossip girl lär lätt bli en favorit, så är det bara ! idag är det träning med småtjejerna sen umgås med fridus var det tänkt.

nu blir det jobb ännu en gång ! avslutar detta inlägg med en bild på två kära vänner som jag saknar !
dom är egypten och visar turisterna vägen. tro dom lurar ut snyggingarna i öknen och sen gör dom några konstiga ritualer på dom, men det är bara vad jag tror. ;)


image235

Kommentarer


Kommentera inlägget här: