Hold on tight

en blogg som sällan uppdateras. men ibland så sker det.

simply the best

Kategori: blogg

ja idag ska FFF spela match mot kävlinge. senast vi vann mot kävlinge så vann vi. hoppas såklart på samma sak idag därför ska vi kriga in i det sista. sara ska köra idag och ska fixa en skiva. eftersom man har plats i hennes bil fick man ett trevligt sms om vilka låtar som hon ska bränna på nya skivan. jag ringade upp och sa simply the best med TT och när vi gräver guld med GES . och nu sitter jag här och lyssnar på radion och helt plötsligt kom simply the best . gissa om jag är laddad nu. kom igen nu tjejer nu kör vi över dom där jävlarna !

just det kom hem från florens igår men nu är jag äntligen hemma igen hos min älskling , mina underbara vänner och världens bästa familj. men trevligt hade jag , och tala inte om den goda maten. tack & lov att dieten börjar strax.
här bjuder jag er på godingarna i GES



image230

Kommentarer


Kommentera inlägget här: