Hold on tight

en blogg som sällan uppdateras. men ibland så sker det.

super duper fredag !

Kategori: blogg

äntligen fredag ! vilket för min del innebandy innebandy match , inte så superkul men va gör man inte för laget. så idag spelar vi match i reservlagsserien mot gårdarike. kicka ass , som alltid ;) imorgon match igen med the A-team , då ska vi slå småtjejerna på fingrarna (strövelstorp).

men efter som det är fredagar, bjuder jag er på en fredagsvideo. & det blir min favoritlåt.



på widdans 20-årsfest så spelade vi denna och så trodde jag att de hackade i låten , men det var ju jag som höll inne "spola fram knappen"   , det var en rolig kväll tjejer. ska nog lägga in lite bilder från den goa festen.
många fina citat från den kvällen. ni rockar tjejer ♥

Kommentarer

  • Sofie säger:

    haha sjuk kväll.. så himla roligt. Hoppas på en lika rolig kväll nästa lördag! bilder från den festen hade varit kul!

    2008-01-25 | 11:01:20
    Bloggadress: http://www.sofiecaroline.blogg.se
  • Julia säger:

    Svar: hah tack så mycket=)

    2008-01-29 | 16:31:21
    Bloggadress: http://julialundqvist.blogg.se

Kommentera inlägget här: