Hold on tight

en blogg som sällan uppdateras. men ibland så sker det.

tack & lov för kontokort !

Kategori: blogg

okej nu tar jag tag i bloggandet och skriver ett litet inlägg.
tyvärr skriver jag inte lika roligt som sofie och tulle.
sen skriver jag inte lika ofta som min bästis sara , nya toppbloggaren.
men nu är jag är och skriver lite skit.

igår var jag på videomix och hyrde film och en halvtimme senare blev det rånat.
sist det blev rånat var jag också på videomix innan på kvällen.
jag betalar oftast med kort och då suckar alex lite på skämt.
tack och lov har jag betalat med kort dom dagarna då videomix blivit rånat.
aldrig att jag vill ha dom jävla svinen ska få mina pengar !
SÅ ALLA SOM LÄSER, BETALA MED KORT !
om vi betalar mer med kort kommer till slut rånen att minska.
klart att det är mer som behövs för att rånen ska minska,
men som privatperson får man börja någonstans !

en annan tråkig sak som hänt är ju Heath Ledgers död ,
denna hunkiga skådespelare som var kanon bra i sina filmer.
stackars dotter att växa upp utan sin pappa.
tycker alltid sånt är hemskt , kvittar om man är känd eller ej,

till lite roligare saker , tjejer nu har jag fått anmälningsblankett till
VÅRRUSET 2008 , den 5 maj är det dags för spring chicks
att knyta skorna och ge järnet.
Tulle börjar även snart kolla in ideér till våra tröjor.
vi lär var lika bra som förra året om inte lite bättre.
I hope att alla är med i år med ? någon annan som är på?

nu ska jag ner på lagret och skicka iväg jeans till staterna.

Love from Gabs

image234

may you rest in peace, heath ♥

Kommentarer

  • Sofie säger:

    Åhh va roligt.. Jag och Sara pratade om vårruset igår.. Jag längtar, ska bli kul!! I år måste vi verkligen ha tröjor också! Spring Chicks 2008!

    2008-01-24 | 09:26:53
    Bloggadress: http://www.sofiecaroline.blogg.se
  • l-o säger:

    Klart vi är på! Du får gärna skicka ett par till Midhemsvägen 9 också =)

    2008-01-24 | 09:29:08
    Bloggadress: http://saralo4.blogg.se

Kommentera inlägget här: