Hold on tight

en blogg som sällan uppdateras. men ibland så sker det.

älsklingspälsklingsdag!

Kategori: blogg

idag är det en totalt underbar dag , det är äntligen fredag & dagen till ära bär jag klänning.
ja en med blommor på , bara för att våren ska inse att den ska komma nu.
igår var det innebandy som gällde, tyvärr förlorade landskrona.
men ibland vinner man och ibland förlorar man , det är så sport fungerar.
jag och tjejerna i kiosken var i alla fall super duper duktiga , heja oss ! haha
efter det blev det mys med världens bästa adam , vi kollade kläder på nätet sen hoppade vi i sängs.

what to do en fredag som denna ? jo först ska jag jobba färdigt och skicka in
dom sista ordrarna till sinv. sen ska jag klippa mig, äta middaf med familjen
och ikväll hoppas jag på något trevligt sällskap. blir i alla fall sängen tidigt.
japp för imorgon bär det av till tyringe för småtjejerna ska spela dm.

nu ska jag jobba stenhårt fram till klockan tolv. tjingeling!

image297

denna klänningen har jag idag , tyvärr har jag ingen helbild. men den är fin!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: