Hold on tight

en blogg som sällan uppdateras. men ibland så sker det.

I give you a list !

Kategori: blogg

Dagens skratt: Nä än så länge har jag inte haft något jätteskratt, men jag skrattade lite i morse när jag och älsklingen åt frukost  i sängen. Men ikväll blir det nog lite mer skratt !
Dagens mat: Frukost yoggi med musli . Förmiddagen ett knäckebörd med keso och gurka. till lunch blev det mackisar med bacon och ketchup.
Dagens klädsel: Mörka jeans från 7 For all mankind, grönt/rosa linne odd molly och en cardigan från gina tricot
Dagens hår: Uppsatt med klämma enkelt och elegant ;)
Dagens smink: Inget och det är riktigt skönt. Men ibland kladdar jag på lite skit på läpparna.
Dagens önskan: Att jag vore på semester i ett varmt land.
Dagens dyra crave: Shoes från Christian Louboutain eller väska från Miu Miu
Dagens mindre dyra crave: Shoes från Top Shop eller väska från Wedins
Dagens nagellack: Jag är väldigt neutral om mina naglar vill jag lova.
Dagens ångest:Inget än så länge, hurra hurra hurra!
Dagens ont: När Tulle slog mig på lunchen. Ajajajaj!
Dagens glädje: Adam , Vännerna, Innebandy och Gossip Girl
Dagens skönaste: Att det är sista innebandyträningen för denna säsongen. Äntligen uppehåll!
Dagens mysigaste: Att vakna med adams armar runt mig
Dagens sms: "såg en manlig modell på bussarna i brisbane och fick en kuslig känsla att jag känner den modellen. Efter lite underligt grubbel kom jag fram till att det var fan adam på bussen. mega lik! modellen är för vanheusen!? du måste googla. Hoppas allt är bra annars. Saknar er! Puss"  Sms från Lina som är i Australien , alltid lika mysigt med sms från vänner som är långt bort.
Dagens plan: Kan jag tyvärr inte avslöja i min tättbefolkade blogg.
Dagens måste: Träna !
Dagens sista: Innebandyträning för säsong 07-08. Vi ses 08-09 då är det FFF mot ettan .


so long all partypeople in thaaa house! shake that assssss ♥


image274
så här känner jag mig efter en innebandy säsong , jag däckar totalt !

Kommentarer

  • Sofie säger:

    Eller efter en födelsedags fest hos L-o?! haha PUSS hjärtat och tack för mailet ännu en gång!

    2008-03-11 | 16:51:32
    Bloggadress: http://www.sofiecaroline.blogg.se
  • l-o säger:

    Inte EFTER utan UNDER festen!

    2008-03-11 | 22:24:09
    Bloggadress: http://saralo4.blogg.se

Kommentera inlägget här: