Hold on tight

en blogg som sällan uppdateras. men ibland så sker det.

ohhlallala det är fredag. & partydjuret.

Kategori: blogg

hello folket  ! är där någon där?
eftersom jag aldrig bloggar så gissar jag på att ingen läser min blogg längre.
men om ingen läser är det ju inte lönt jag skriver.  men jag ger det ett försök i alla fall.
fredagen är här & det är verkligen lovely. ikväll match , sista denna säsongen. hurra hurra!
igår spelade vi reservlagsmatch mot stanstad , ganska kul men trist vi är så få.
imorgon är det lördag & dags för andra chansen , heja nordman, krossa den där carola !
veckan har varit ganska skön får jag säga, lite träningen men det beror på halsen.
på måndag drar dieten och träningen igång på riktigt, jag är super motiverad vill jag lova.
imorgon lördag , vad ska man då? det får jag fundera vidare på.

nu ska jag äta en bulle & ta en kopp te. mums mums .
ha en bra dag gott folk.


ps 1 . hörde att isiiiiss var på party i lördags. han är cooool och värsta partydjuret!  
ps2.  han heter isiiss och inget annat. Ok?

image269
isiisss efter lugn och städad efter middagen

image270
han är en riktigt player den där isbjörnen

image271
isiissss , sara & tulle skålar och sjunger !

image272
efter ett x antal drinkar fick widdi och klara stoppa om den deckade isbjörnen.

Kommentarer

  • Sofie säger:

    Jag läser! Är inne varje dag och kollar om du skrivit.. Gissa om ja gblev förvånad idag.. Men vaaa, va han på fest? VAR?! Vad händer imorgon? pusss

    2008-03-07 | 13:17:39
    Bloggadress: http://www.sofiecaroline.blogg.se
  • Anonym säger:

    den heter SVERKER och inte isis ;P tack för lånet :)

    2008-03-08 | 15:52:06
    Bloggadress: http://emeliemnilsson.blogg.se

Kommentera inlägget här: