Hold on tight

en blogg som sällan uppdateras. men ibland så sker det.

påsk bloggar

Kategori: blogg

idag påskbloggar jag , cooolt va ?
nä har inte bloggat sedan förra veckan därför får jag ta & blogga idag.
idag åker häxorna till blåkulla , I hope ! så då kan vi änglar njuta för fullt.
nä gud va mesigt det lät. nu får jag ta & coola till mig.

idag ska jag jobba halvdag sen ska jag ut & njuta av vädret.
springa en runda eller gå en runda? det får tiden utvisa.
satsar nog på springa en sväng.

imorgon är det nautilus som gäller, äntligen om vi säger så.
denna påsken ska jag vara lite nyttig.
förutom den goda kakan jag ska äta imorgon.

idag har jag på mig en riktig söt/läcker kjol från gina.
tror jag slänger in en outfit bild , vad tycker ni om det ?
jag gissar att sofie tycker det vore coolt om jag började med dagens outfit.
vad sker idag då? något roligt? ladies är ni sugna på något kul?

nu slänger jag in lite bilder & önskar er alla en riktigt happy easter !




 you rock my world  ♥

blev bara en bild på min hunk då det sega att ladda upp bilder.

tjingelingen!

Kommentarer

  • Sofie säger:

    Jaaa, jag hade gillat dagens outfit! haha och tråkigt att det bara blev en bild :( Jag är sugen på att göra något ikväll, så vet du det! Ringer dig sen babe! puss

    2008-03-20 | 11:51:20
    Bloggadress: http://www.sofiecaroline.blogg.se

Kommentera inlägget här: