Hold on tight

en blogg som sällan uppdateras. men ibland så sker det.

som sara säger , palla rubrik!

Kategori: blogg

redag torsdag , helt underbart  när veckorna bara springer iväg.
denna veckan har vädret varit konstigt. varje morgon regn sen lite solskens sen regn.
jag vill ha solsken hela tiden , ge mig lite vårväder.

igår var det träning med smågirlsen , sista innan DM och det ser bra ut vill jag lova.
Kommer vi inte vidare ur gruppen blir jag väldigt besviken.
Men jag tror vi ska kunna fixa det spelar vi som i lördags tar vi guld.

På tal om DM guld så tror jag att falcons herrar tar ett idag.
För idag är det Dm final mot röke , heja heja heja falcons , falcons är det bästa laget!
Själv tror jag att jag ska stå i kiosken & sälja som bara den.

Nu sitter jag på jobb och ska strax logga in på kofs och skicka in lite ordrar.
Kan även meddela att idag invigde jag min nya skinnjacka från see by chloé.
den är riktigt riktigt snygg , ja tre nya jackor från see by chloé hänger nu där hemma.
så om ni ser en tjej i la town med läckra jackor är det bara jag.

igår hade jag myskväll med adam , jag är totalt galen i honom.
han är verkligen helt underbar och en riktigt läckerbit ;)

nu time to work och här bjuder jag er på en klassiker.
ser inte hur som dom varit med i småstjärnorna ,
läpparna hänger inte med i texten eller hur man säger..haha

tjingeling gott folk!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: