Hold on tight

en blogg som sällan uppdateras. men ibland så sker det.

todays list!

Kategori: blogg

Dagens klädsel: Jeans mörka 7 for all mankind, vit blus från tommy hilfiger, sneakers nike , jacka svart skinn från see by chloé och mammas halsduk från grabbarna d&g
Dagens hår: svart hårband med rosett och en liten knut
Dagens smink: oj idag blev det mycket. concealer ysl, primer ysl, solpuder max factor, rouge make up stor , ögonskugga loreal, mascara dior och läppglans maybelline. that was it ;)
Dagens glädje: Att det snart är helg, vännerna och adam
Dagens ångest: Jobb kanske eller att mina joggingturer är inte så aktiva
Dagens ont: lite i magen innan , men bättre nu
Dagens mysigaste: adams pussar innan jag gick i morse
Dagens måste ha: -
Dagens måste göra: jobba och stå i kiosken på dm-finalen
Dagens sms: när adam skrev jag ringer snart, vilket var för över en timme sen men fortfarande inget samtal har jag fått. nu ligger du illa till mr waller.
Dagens skratt: hos farmor på lunchen , med olssons har man alltid kul
Dagens mat: lite olika lunch blev det hos farmor i alla fall
Dagens önskan: att det blir en spännande match ikväll.
Dagens längtan: helgen och sommaren
Dagens idiot: tror dom som känner mig vet vem det är, kan inte skriva här.
Dagens hjälte: mormor som kom med bullar till jobb
Dagens låt: den som ska vinna på lördag såklart!


Kommentarer


Kommentera inlägget här: