Hold on tight

en blogg som sällan uppdateras. men ibland så sker det.

underbara dag !

Kategori: blogg

idag är jag superduper mega lycklig, jag är alltid lycklig men idag är det lite mer.
varför så lycklig?
solen är framme, adams goa pussar i morse, glamour på lunchen men även god lunch hemma som är gjord av mamma, pengar kvar på kontot , ska ha myskväll med my lover ikväll, snart helg och jag älskar alla mina fina kläder. saknas bara nya sneakers & pp (partypumps) ja gott folk livet är underbart.

so long !

ps 1. sofie när ska jag hjälpa dig att flytta?
ps 2. jag började nästa gåta i morse när jag var ute på morgon promenad för jag kom på vilken låt som jag spelas när jag träder in i kyrkan när jag ska gifta mig. det blir vackert , ok jag vet att det dröjer ett tag men det blir fint lär jag lova er . bäst att planera i tid , innan 30 ska jag va gift !!!



Kommentarer

  • Sofie säger:

    Ps 1. På lördag, för jag antar att du jobbar på fredag? :)

    Ps2. haha du är söt, jag hoppas att vi alla får vara tärnor, då kommer det bli ännu finare :) Vilken låt ska spelas om man får fråga?

    PUSS! Tack för att du svarade på mitt mail igår förresten! ;)

    2008-03-27 | 13:01:15
    Bloggadress: http://www.sofiecaroline.blogg.se

Kommentera inlägget här: