Hold on tight

en blogg som sällan uppdateras. men ibland så sker det.

wooho monday!

Kategori: blogg

japp nu är det måndag & då är det en helg som passerat .
så vad hände i helgen då?

I fredags
var det sista innebandymatchen för denna säsongen.
reservlagsmatch mot backalirarna, vinst 5-3.
sen hem till sängen & slappa. till slut kom adam & vi somnade gott tillsammans.

Lördagen låg vi länge & drog oss i sängen. mycket mysigt.
sen en sväng till nova, helsingborg för att kolla cornelias innebandymatch.
hon är grym min lilla kusin , fast hon borde fundera på att bli utespelare .
så kan hon lära sig något av mig & tuller ;)
på kvällens andra chansen hos li med after ski tema. väldigt trevligt.
en sväng till tycho och sen hem till adam .

På söndagen skulle man upp tidigt för sista matchen i serien med F14.
dom var riktigt bra och vann med 9-0. ser bra ut inför dm nästa helg.
efter det var det släktkalas för bästa Cornelia som fyllde 11. grattis  !
hon fick en dööö cool jacka, jag är lite avis.
sen kollade jag innebandy på tv tillsammans med tullis.
jävla kasst av tv4 att inte fixa bilden på hela matchen. fch förlorade i alla fall.
sen till mormor för att hämta bilen och sen var det wallander hos sara med tulle.
igår var det den bästa wallander filmen men även den äckligaste.
sen blev jag hämtade av min läckerbit och vi begav oss hem till honom.

Nu är det måndag och ny vecka. Ny vecka nya tag och dieten är igång igen.
Det känns kanon bra och efter jobb ska man ut och springa en sväng.

Tjingeling people in thaaaa house !

såklart bjuder på jag på en bild , idag blir det en bild på Fritte & Mini Piggy !

image273

Kommentarer


Kommentera inlägget här: