Hold on tight

en blogg som sällan uppdateras. men ibland så sker det.

ge mig 15.45 NU

Kategori: allt&inget.

jag sitter på jobb & jag fattar inte varför.
jag hatar det & jag hatar nästan alla.
men där finns ett fåtal som är bra.
ja typ en liten den gillar jag.

så ge mig 15.45 nu för då beger jag mig hem
då ska jag njuta av helgen & pissa på allt som har med jobb att göra.
först ska jag till idas & fixa håret, it will be lovely
sen kanske en afterworkare & ikväll bio.
sara & li är i alla fall på & nu håller jag tummarna för e & t.
det hade blivit en underbarafton med bästa vännerna.
imorgon är det en tur till åstorp för att lira innebandy.
match igår också, livet är orättivst.
fast att vi förlora var väl inte helt orättvist, malmö är bra
det som kändes för jävligare var att jag till slut fick sitta.
sug röv säger jag bara.

efter matchen imorgon ska jag till mormor en sväng
sen på kvällen ska det vara något på 261 &
givetivs ska sara l-o & gabby o dit.
gissa vad som ska invigas? jo mina nya skor.
alla dom som tycker mina skor är fina klappar nu? KLAPP KLAPP!

på söndag ber det av mot s-torp för att kolla på bästa sis.
varje gång tulle spelar blir jag stolt, för jag tycker hon är duktig.
hon är världens bästa lillasyster & imorgon tror jag hon gör mål.
sen blir det en sväng på julskyltningen.
kvällen avslutas med oth, gossip och i adams säng.




bara TVÅ timmar till lunch, sen hoppas jag eftermiddagen säger swiiiiishhhhhhhh

Kommentarer

  • Kusin J säger:

    då ses vi troligtvis på 261! :) pussokram kusin vitamn

    2008-11-28 | 16:09:19
    Bloggadress: http://jojooo.blogg.se/

Kommentera inlägget här: