Hold on tight

en blogg som sällan uppdateras. men ibland så sker det.

i am pop

Kategori: allt&inget.

precis som lazee inte är pop så är jag nog inte hip hop
jag är en riktig pop girl helt enkelt med inslag av allt möjligt.
segt att vara en allätare för jag vet aldrig vilka låtar som är nya
eller riktiga oldies. men skivan lär bli grym.

igår tisdag. jobb, kollade lägenheten med adam och mammi&pappi.
sen var det träning sen åkte jag hem till tulle & åt kebab sallad framför
tisdagens tv:n , alltså dh. sen hem och till slut tillbaka till st norregatan
men då var det dags för umgänge med adam.

nu väntar vi på svar om lägenheten. får vi det vi vill ha, då tar vi den.
kan bli riktigt mysigt och vem vet med generna i det huset så
kommer kanske även jag hamnar på en sedel.
men till skillnad från den där selma så hoppas jag att det blir på
en sedel i € valuta. svenska kronan är så rutten.
nä heja euro och buuuuhh för svenska kronan.
jävligt bajsigt att vi inte gick med i emu, men en dag lär vi vara tvugna.
men då är vi bara sådär , 100 för sent.

dagens låt lär komma sen & det är ett önskemål från fröken l-o

ses ikväll ladies, ciao !

Kommentarer


Kommentera inlägget här: