Hold on tight

en blogg som sällan uppdateras. men ibland så sker det.

nya tag

Kategori: allt&inget.

okej jag kanske överdrev lite i mitt förra inlägg
ja jag känner fortfarande en del så
men i det stora hela vet jag vilka som vinner mest på det
& jag lovar det är ni som kommer stå där som förlorare
jag är mest besviken på hur det hela har gått till.
idag är det nya tag som gäller, därför är jag "sjuk" idag.
men imorgon ses vi mina kära arbetskollegor.
ja för dom flesta av er tycker jag väldigt bra om.

the winner takes it all, the loser as to fall
it´s simple and it´s plain, why should I complain


& för er som inte förstår, så är jag vinnaren i det hela.
grattis gabriella, du kommer bli en bättre människa efter detta.


Kommentarer

  • chriss keller säger:

    RÄTT!! HAT HAT HAT... men fan vilken tjänst dem har gjort oss!!

    2008-11-26 | 21:37:03

Kommentera inlägget här: