Hold on tight

en blogg som sällan uppdateras. men ibland så sker det.

bloggiliblogg

Kategori: allt&inget.

jäklar vilken underbart töntig rubrik.
igår var det måndag och jag har börjat gilla måndagar. inte mellan 08.30-17.00
men efter 17.00 tycker jag att dom är najsiga.
igår var det träning på gymmet som gällde, jag svettades och flåsades som bara den.
efter träningen blev det hem och en snabb dusch. efter det åt jag underbar kvällsmat.
på vägen hem från jobb hade jag handlat med mig mumsig sushi.
efter det så slängde jag på mg mjukis hämtade upp tulle och begav mig till lenas hus.
där hade det varit kalas för fannsan , så me and tulle smakade lite cake.
annars kollade vi söndags one tree hill avsnitt och lite gossip girl.
efter det hem till bingen där jag somnade gott och vaknade sen till av ett samtal från my loverboy.

eftersom det är tisdag så är det precis som alla andra tisdagar.
jag ska träna, kolla dh och somna gott tillsammans med adam.
låter som en hel bra tisdag.

gårdagens bästa träningslåt får bli denna.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: