Hold on tight

en blogg som sällan uppdateras. men ibland så sker det.

den där tisdagen

Kategori: allt&inget.

först hatade jag tisdagar för dom var så jävla sega och tråkiga
& det var super länge till helgen.
sen började tisdags kvällarna med bästa vännerna
& då blev tisdagar helt underbara.
vi tränade innebandy tidigt och man hann till myskvällen.
nu har jag hatkärlek till tisdagar.
jag älskar fortfarande tisdags kvällarna med vännerna
men jag hatar att vi tränar innebandy till kvart i nio.
ja där ingår även en halvtimmes fys.
förtillfället hatar jag även innebandyträningen.

förlorade matchen i söndags, en match vi borde vunnit
ett ord som jag sa ett x antal gånger var fittigt
detta står jag fortfarande för och jag tycker det är
enormt fittigt att sätta mig. jag & fler saker
var fittigt med denna matchen.
synd att inte alla insätt ett vi är ett lag
men där är många fina tjejer i laget och er tycker jag om ♥

en annan rolig sak var att tulle och hennes stanstad
vann mot olofström och är fortfarande obesegrade i div 1 södra.
kunde lika bra varit där som på min egen.  SUG RÖV!
jag hoppas inte fel personer läser min blogg men jag är fortfarande irriterad.

ikväll ska jag i alla fall bjuda på kvällsmat hemma hos sofie.
vad är ni sugna på tjejer?

annars var helgen bra. lite väla, lite, nova, lite ikea och lite innebandy
& väldigt lite adam, men det ska bättras på. ♥

nä nu ska bloggfittan jobba vidare. tjoff gott folk!

Kommentarer

  • Sofie säger:

    Men hjerrejesus Gabby vilka ord du använder.. Det är inte likt dig!

    2008-10-28 | 10:27:18
    Bloggadress: http://www.sofie-caroline.blogspot.com
  • gabby säger:

    nä jag vet, men jag är coool ;) haha PUSS

    2008-10-28 | 10:29:33
  • Kusin J säger:

    ahaa, då missade jag honom där:( fick bara höra honom, räcker också.

    2008-10-28 | 10:41:55
    Bloggadress: http://jojooo.blogg.se/
  • Bira säger:

    Jag sa ju att du skulle komma och titta på oss istället!!!! :)

    2008-10-29 | 11:34:34
    Bloggadress: http://filipanics.blogg.se/

Kommentera inlägget här: