Hold on tight

en blogg som sällan uppdateras. men ibland så sker det.

hårt liv som innebandy spelare

Kategori: allt&inget.

hello girlys,
idag är det äntligen fredag och en lugn helg väntar,
ikväll är det middag hos mormor tillsammans med la familia.
efter det blir det lite innebandy sen bara lugnt.
imorgon blir det en sväng till götet och glo på tulle och hennes lag.
sen får man ta en filmkväll kanske.
söndag match på engelholm U , trevligt trevligt.
annars ska jag bara bo hemma hos min underbara lover.

igår var det träning och allt rullade på som vanligt.
tills sara lindell-olsson blev galen.
det slutade med att hon jagade mig och slog klubben i mitt huvud.
där låg jag på märken med fullt av blod och ett sprucket ögonbryn.
sara stod och skrattade och tyckte att segern var hennes.
själv ser jag ut som en gangster som slagits utanför tages.

nä riktigt så var inte historien.
sara skulle slå till med ett kanon skott och efter kom jag.
så är det när man inte alltid är den snabbaste.
bladet träffade ögonbrynet och där låg jag och grät.
sara mådde dåligt men jag har sagt att det är lugnt.

tycker i alla fall det är coolt att jag ser ut som en gangster.
jag försöker komma på värsta historien men det går dåligt.
sara va inte ledsen för det är inte jag ♥

nä nu ska jag och syrran strax till ikea.

tjoff!



Kommentarer


Kommentera inlägget här: