Hold on tight

en blogg som sällan uppdateras. men ibland så sker det.

JAG ÄR KÄR !

Kategori: allt&inget.

jag är kär i världens bästa adam som är lika fin och varm som sanden på stranden i lido di jesolo. jag längtar till lido di jesolo, jag saknar toledo, till sommaren 09 tyckte jag att grekland skulle kunna kännas bra. men nu när jag tänker efter så kanske vi alla borde åka till lido och vårt älskade toledo ♥ jag hoppas jag lät nördig i början. det var meningen alltså.

igår var det som sagt , en helt vanligt tisdag. på hela tisdagen var det bara två saker som gjorde mig upprörd , innebandyn och en sak som har med "umgänge" att göra. kvällen slutade i sofies säng där vi båda sov gott och snarkade i kapp. tack för en mysig natt löffe. kan även meddela att bjudingen jag hade hos sofie igår gick hem. maten gick ner och umgänget var mega trevligt.

nu springer veckan snabbt hoppas jag. för på fredag är det middags bjuding hos tessan vilket innebär, god middag, trevligt sällskap, skräckfilm och kanske lite öl/vin drickande. & på lördag ska jag försöka få gubben att umgås med gumman, men det är kan man aldrig vara riktig säker på. men jag ska försöka med några hemliga tricks.

hälsar även C-women hjärtligt välkommen till das jobbe. vi har saknat dig!
& jag måste även gratulera adam till sitt nya jobb, du är bäst ♥


ciao

ps. idag ska jag träna något kul vilket är på gym och INTE i idrottshallen.



Kommentarer

  • Kusin J säger:

    Ja det är lite tråkigt faktiskt, men det löser sig :)

    Japp, jag har pratat lite med tulle, har hon sagt det? :)

    2008-10-29 | 13:00:24
    Bloggadress: http://jojooo.blogg.se/
  • Alina säger:

    hejhopp ha en fin dag! :)

    2008-10-29 | 13:01:41
    Bloggadress: http://emmiealina.blogg.se/

Kommentera inlägget här: