Hold on tight

en blogg som sällan uppdateras. men ibland så sker det.

matchdax

Kategori: allt&inget.

hej hopp, blå öga som skriver.
idag är det söndag och dags för match mot engelholm u
tror på en tuff match som vi till slut vinner pga att vi är vi.
igår skulle jag åkt till göteborg och kollat tulle och hennes lag.
till slut blev det inget då jag inte pallade va borta en hel dag.
tur är det för dom vann i vilket fall som helst.
trots att stanstad var hate lag nr så gillar jag dom lite nu ;) haha
men det beror såklart på världens bästa lillasyster
sen att dom har en så jävla grym målvakt ;) antar bira läser ;) haha

men laget i mitt hjärta är såklart mitt egna lag FFF ♥
kom igen idag tjejer, nu går vi in med rätt inställning
och visar var skåpet ska stå.
hoppas matchen blir lika hård som träningen i torsdag
där det både blev en , två och en hel del tuffa smällar ;)

igår var det väla med sofie och en mysig fika
gick runder och spanade in stövlar.
blir nog ett par nya efter lönen.
efter det blev det mys med adam.
lagade mat , kollade på tv och hade det bra.
sen hämtade vi tulle och tillsammans begav vi oss ut till
kusinerna på erikstorpsvägen.
kollade på film och hade allmänt trevligt.

pappa spelar golftävling idag och ska vinna en kalkon
förra helgen vann han korv tror
snart vinnerna han nog dom stora summorna också.
han kan även välja att spela med mina innebandy klubbor
då dom är med han till söderåsen.
så vad ska jag spela med? jo min blå zone klubb
den matchar nog min skor snyggt ;) haha

nä nu ska jag zappa framför tv:n sen är det rock som gäller.

heja heja heja falcons, falcons är det bästa laget.

Kommentarer

  • Maria säger:

    jag var lite orolig att du inte gillade FFF mer bara för Sara har något emot dig och slår ner dig på träningarna. Men straffa inte hela laget för det ;)

    2008-10-19 | 12:45:06
    Bloggadress: http://holymary.blogg.se/

Kommentera inlägget här: