Hold on tight

en blogg som sällan uppdateras. men ibland så sker det.

torsdag. en dag närmre TGIF

Kategori: allt&inget.

hello hey,
today it is a new day. träningsvärken sitter fortfarande kvar i magen
& träningsvärken i magen är den bästa värken man kan ha.
träningen går verkligen bra och känns helt underbart.
nu ska jag bara komma igång bättre med kosten också, kosten är ju verkligen a & o.
igår var det onsdag och myskväll hos sara med bg , bästa girlsen.
men innan dess hämtade jag tuller i s-torp.
tack för en mysig kväll tjejer och tack för goda mackor fröken L-O.

nu bjuder jag på dagens låt, som gjorde min cykelrunda betydligt lättare.
i love this remix, inte helt ny men ändå riktigt skön. dr alban, he is the man!

Kommentarer

  • l-o säger:

    TGIF??

    2008-10-09 | 12:39:03
  • Linis säger:

    Jo jag försöker oxå prova det där med träning o kost :)Funkar sådär...lr helt ärligt inte alls ;) Kmr nog hem i slutet av dec istället så jag får hoppa mamma mia fast jag gärna hade velat. Puss puss

    2008-10-09 | 21:51:49

Kommentera inlägget här: