Hold on tight

en blogg som sällan uppdateras. men ibland så sker det.

förlåt my gang

Kategori: allt&inget.

förlåt mina älskade vänner för dålig uppdatering, men nu är det fredag & då är jag back on track. yeah , friday it is!

idag är det fredag och då var det tänkt att jag och mina vänner skulle umgås. eller?
jag hoppas verkligen det för jag saknar dom alla. så vad händer girls?

jag saknar lina också, hon är borta i det där pengar landet och njuter av sitt choklad arbete ;)
hoppas du har det gumman, du vet att vi tänker på dig och hoppas du har det bra ♥
klara har inte varit borta lika länge, men henne tänker vi också på ♥

igår gick vi vidare i DM och vad mer ska man säga. detta suger och jag vet varken in eller ut.
som min bästis säger, det kommer bli en lång höst. tur vi har varandra ♥

mer bloggande kommer under dagen, det lovar jag ;)

ciao ciao

Kommentarer

  • Klara säger:

    Kul att du tänker på mig med! Vi har det otroligt varmt här, håller sig mest i skuggan! Men du grattis till två mål! Fasen Gabbsan! Jag är imponerad! Hoppas du har det bra! Saknar dig! Puss och Kram

    2008-09-22 | 14:39:34
  • Kusin J säger:

    vi hade bokat bord till 8 tiden :)

    Själv då?

    2008-09-25 | 13:23:12
    Bloggadress: http://jojooo.blogg.se/

Kommentera inlägget här: